Primer “Story Concert” a Kālida amb Carlos Sadness

El divendres 11 de juny l’artista, cantant i compositor Carlos Sadness protagonitza el primer Story Concert al centre Kālida Sant Pau. Enmig de la seva gira TROPICAL JESUS, convertirà el jardí del Centre Kālida en un escenari íntim, on compartirà cançons del seu últim àlbum i de discos anteriors. El concert és en benefici de les persones que conviuen amb el càncer que visiten Kālida.

L’aforament està limitat a 60 persones, fet que ajudarà a generar un clima de proximitat i complicitat, ideal perquè l’artista expliqui les històries i vivències que hi ha darrere de cada cançó.

T’agradaria venir? Compra la teva entrada en aquest enllaç.
Dia Mundial del Càncer de Pròstata

Hem triat el 11 de juny per aquest primer concert, dia en què se celebra el Dia Mundial del Càncer de Pròstata, per conscienciar sobre aquest tipus de càncer, el que més incidència té entre els homes.

Carlos Sadness sortejarà el seu ukelele Fender

A banda de comprar una entrada i venir al concert, les persones que vulguin poden col·laborar fent un donatiu comprant una entrada de “Fila 0” o participant en el sorteig d’un ukelele Fender dedicat per l’artista.

Aquest concert compta amb el patrocini de Bayer, i la col·laboració de Peculiar, Damm i Casa Gay.

Per a més informació, accedeix a la pàgina web de l’story concert o descarrega la Nota de Premsa.

Mira com sona Carlos Sadness:

RELACIONATS