Efectes secundaris més comuns

3. Informació sobre el càncer
  5. Efectes secundaris del càncer
  7. Efectes secundaris més comuns

A la vivència del càncer se li associen diverses alteracions físiques fruit de la pròpia malaltia o dels medicaments que es prescriuen per tractar-la.  Aquests anomenats efectes secundaris no sempre es produeixen però quan apareixen es poden abordar per mitigar o evitar-los.

En aquesta secció, trobaràs informació sobre els problemes intestinals, les nàusees,  el dolor, l’impacte del sol i el tractament de la pell,  la manca d’aire, els canvis en el pes, el linfedema, les possibles infeccions que poden aparèixer, com tenir cura de la boca, els possibles danys al sistema nerviós i la caiguda del cabell i cura del cuir cabellut.

Els continguts d’aquesta secció estan pensats per a transmetre’t de forma senzilla i comprensible els efectes secundaris més comuns que s’associen amb el càncer i el seu tractament. De tota manera, recorda que la informació més precisa i acurada sempre la tindrà l’equip de professionals sanitaris que t’atén a tu o a la persona del teu entorn que estigui afectada per la malaltia.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Truca’ns al 930 502 323